Personeelsfeest

Uniek personeelsfeest Eindhoven, maatwerk & uniek

Afgelopen jaren hebben we veel ervaring opgedaan met het verzorgen van een uniek en maatwerk personeelsfeest in Eindhoven en omstreken. Hierbij maken wij o.a. gebruik van locaties van onze horecapartners of zogenaamde lege ruimtes die wij omtoveren tot een heus maatwerk feest. Door de intreding van de WKR is een personeelsfeest op uw eigen locatie ook een zeer interessante optie geworden. Neem contact met ons op voor de vele mogelijkheden die er zijn!

Voorbeeld programma

18.00 uur Inloop gasten, garderobe en welkomst drankje gereed
– optioneel act erbij
19.00 uur Opening feestavond
– buffet, barbecue, walking diner, 3 gangen et cetera
– achtergrond muziek
20.30 uur Uitserveren desserts, aansluitend
– wellicht speech directie
– wellicht een activiteit als een quiz of competitie beerpong, tafelvoetbal, jenga, pingpong e.a.
– Karaoke
21.00 uur DJ of Band start
– hapjes tussendoor, eventueel Oester service of ander bijzonder hapje
– act wellicht (denk aan Goochelaar, Black Jack Fun Ladies)
– optie Photobo0th of Greenscreen, of film/fotograaf
– eventueel aparte cocktailbar, gin tonic bar, rum bar ed.
01.00 uur Einde

Maak er een thema personeelsfeest in Eindhoven van!

  • Holland Feest
  • Après ski / October Fest
  • Casino Feest
  • Halloween Feest
  • Kerst Feest
  • 80’s / 90’s Feest
  • Gemaskerd balfeest
  • Zon, zee, strand feest
  • Foodtruck Zomer Feest
  • Et cetera

Prijsindicaties personeelsfeest Eindhoven

Voor een ‘basis’ personeelsfeest met geluid, AV middelen, DJ, standaard drankjes (gedurende 5 uur), hapjes en locatiehuur geven wij een indicatie vanaf circa €60 tot €70 exclusief btw per persoon (als richtlijn bij gezelschappen van minimaal 80-100 personen, maar dit kan per locatie verschillen). Dit basis budget kan dan verder uitgebreid worden met allerlei opties (zie boven het voorbeeld programma en thema’s). Voordat jullie dus overwegen om een bedrijfsfeest (cq. personeelsfeest binnen personeelsverenigingen) in Eindhoven of elderste organiseren inventariseer dan eerst:

  1. Het budget per persoon of het totaal maximum budget (inclusief of exclusief btw)
  2. Aantal te verwachten personen, waarbij een bandbreedte van 10 a 15% reëel is

Aan de hand van deze twee punten, kunnen we verder inventariseren. Bijvoorbeeld:

  • Afhankelijk van het budget, starten met diner of wellicht starten vanaf 20.00 uur (zodat collega’s thuis eten). En drank afkoop standaard of uitgebreid met mix drankjes, speciale bieren en dergelijk. Of in verband met het budget wellicht een maximaal aantal drankmunten per persoon verstrekken.
  • Een locatie in de buurt, vlak bij een station (dus makkelijk bereikbaar), of juist in een buitengebied of hele andere stad. En worden collega’s dan verwacht met eigen vervoer te komen of wordt een touringcar geregeld. En/of wordt er een overnachting erbij aangeboden? Wij hebben een aantal mooie bedrijfsfeest locaties die hotelkamers erbij hebben. Houd ook nog rekening met eventueel parkeerkosten.
  • Band of DJ, uitbreiding opties en activiteiten.
  • Aankleding locatie, thema feest. Beamer present et cetera.
  • Locatiehuur: sommige locaties bij een minimale drank/eten omzetgarantie, berekenen geen extra kosten. Andere locaties vragen nog ruimtehuur, personeelskosten, schoonmaakkosten, et cetera.
  • Verzekering, veiligheid, host functie et cetera

En mocht een en ander buiten budget vallen, overweeg dan een kleinschalig bedrijfsfeest of anders op je eigen locatie. In het kader van de WKR is de laatste optie wellicht interessant! Zie ook http://www.werkkostenregeling-wkr.nl/personeelsfeest-werkkostenregeling/

 

Offerte aanvragen

Activiteit *


Gewenste datum *


Gewenste starttijd *


Aantal deelnemers *


Gewenste regio *


Uw (programma)wensen *


Organisatie *


Geslacht *


Naam *


E-mailadres *


Telefoonnummer *


Hoe heeft u ons gevonden?