I Love Holland Party

Ik hou van Holland, Feestje in Eindhoven 

Afgelopen jaren hebben we veel ervaring opgedaan voor het verzorgen van een uniek en gezellig ik Hou van Holland feestjes in Eindhoven en omstreken. Hierbij maken wij o.a. gebruik van locaties van onze horecapartners of zogenaamde lege ruimtes die wij omtoveren tot een heus Holland feest. Door de intreding van de WKR is een personeelsfeest op uw eigen locatie ook een zeer interessante optie geworden. Neem contact met ons op voor de vele mogelijkheden die er zijn!

Een aantal Ik hou van Holland thema’s

  • Jongens tegen de meisjes; teamspel met daarna feestje!
  • Thema Holland, vanaf aanvang tot in de late uurtjes; eten, drinken en dansen!
  • Ik hou van Holland Quiz; teamspel met daarna feestje!
  • Oer Hollands, terug naar vroeger. In de natuur een gezellig verhaal, vlees aan het spit en muziek

Prijsindicaties Holland feest

Een ‘basis’ thema feest met geluid, AV middelen, DJ, standaard drankjes (gedurende 5 uur) en hapjes en locatiehuur kost vanaf circa €60 tot €70 exclusief btw per persoon. Maar bedenk dan wel dat de locatie verwacht dat je met bijvoorbeeld minimaal 100 personen of meer komt. Dit basis budget kan dan verder uitgebreid worden met allerlei opties (zie boven de voorbeeld thema’s). Voordat jullie dus overwegen om een bedrijfsfeest (personeelsfeest binnen personeelsverenigingen) te organiseren inventariseer dan eerst;

  1. Het budget per persoon, of het totaal maximum budget en is dit dan inclusief of exclusief btw
  2. Aantal te verwachten personen, waarbij een bandbreedte van 10 a 15% reëel is

Aan de hand van deze twee punten, kunnen we verder inventariseren. Bijvoorbeeld;

  • Afhankelijk van het budget, starten met diner of wellicht starten vanaf 20.00 uur (zodat collega’s thuis eten). En drank afkoop standaard of uitgebreid met mix drankjes, speciale bieren en dergelijk. Of i.v.m. het budget wellicht een maximaal aantal drankmunten per persoon verstrekken.
  • Een locatie in de buurt, vlak bij een station (dus makkelijk bereikbaar), of juist in een buitengebied of hele andere stad. En worden collega’s dan verwacht met eigen vervoer te komen of wordt een touringcar geregeld. En/of wordt er een overnachting erbij aangeboden? Wij hebben een aantal mooie bedrijfsfeest locaties die hotelkamers erbij hebben. Houdt ook nog rekening met eventueel parkeerkosten.
  • Band of DJ, uitbreiding opties en activiteiten.
  • Aankleding locatie, thema feest. Beamer present et cetera.
  • Locatiehuur; sommige locaties bij een minimale drank/eten omzetgarantie, berekenen geen extra kosten. Andere locaties vragen nog ruimtehuur, personeelskosten, schoonmaakkosten, et cetera.
  • Verzekering, veiligheid, host functie et cetera

En mocht e.e.a. nu te duur worden overweeg dan een bedrijfsfeest kleinschalig met andere groepen, of anders op je eigen locatie. In het kader van de WKR is de laatste optie wellicht interessant!

Voorbeeld programma Holland feest (Ik hou van Holland Quiz)

Ieder team (!) is vooraf geïnformeerd, elk team komt in origineel Holland / Oranje Outfit
– Tip, de meest originele team outfit wint een prijs
18.00 uur Inloop gasten, garderobe en welkom drankje gereed
– optioneel act erbij, of een bijpassend drankje (Oranje bitter)
19.00 uur Opening feestavond
– buffet, barbecue, walking diner, 3 gangen, et cetera
– achtergrond muziek
20.30 uur Start Ik hou van Holland Quiz
– wellicht eerst nog speech directie
– teams strijden tegen elkaar in pittige vragen, foto ronde, muziek ronde, bonus ronde
– Karaoke wellicht nog?
– DJ draait ondertussen de passende Hollandse nummers
– hapjes tussendoor, eventueel Oester service of ander bijzonder hapje
– optie Photobo0th of Greenscreen, of film/fotograaf
– eventueel aparte cocktailbar, gin tonic bar, rum bar ed.
22.00 a 22.30 uur Circa einde van de quiz met prijsuitreiking.
– Dansen maar!
01.00 uur Einde

Offerte aanvragen

Activiteit *


Gewenste datum *


Gewenste starttijd *


Aantal deelnemers *


Gewenste regio *


Uw (programma)wensen *


Organisatie *


Geslacht *


Naam *


E-mailadres *


Telefoonnummer *


Hoe heeft u ons gevonden?