Full Service
Wij streven naar een optimale invulling van uw evenement en geven een passend advies bij uw budget en wensen. Wij hebben korte activiteiten van een uur tot activiteiten die meerdere dagen in beslag nemen. Ook bieden wij volledige arrangementen aan met locaties (hotel / groepsaccommodatie), transport, vergader- en/of cateringwensen. Ook denken wij mee in het kader van de WKR, verzekeringen, annuleringen en alles wat bij een evenement komt kijken. Kortom u werkt samen met een full service organisatie bureau en hebben veel producten in eigen huis. Ons kantoor, personeel, gidsen, trainers en instructeurs staan 24/7 voor u klaar en we werken samen met betrouwbare en uitstekende partners.
Wat u verder dient te weten:
- Alle genoemde prijzen op onze website zijn exclusief 9% of 21% btw. Wij rekenen graag de inclusief btw prijs voor u door
- Prijs is per activiteit en is veelal gebaseerd op circa 1 tot 3 uur deelname, vraag een programma (offerte) op voor de diverse tijden, exacte prijzen en locaties
- Programma onder voorbehoud van beschikbaarheid, vraag altijd een offerte en optie aan
- Wij verzorgen de organisatie en begeleiding, inclusief volledige afstemming met de locaties. eventuele inhuur en horeca
- Begeleiding is inclusief BHV/EHBO
- Inclusief foto’s (reportage) van diverse activiteiten, welke wij na afloop als compilatie opsturen
- Wij een full service landelijk opererend (en duurzaam) evenementenbureau. Tegen een bureau fee verzorgen wij graag uw totale arrangement zoals transfers, accommodatie, hostess, feestavond, event marketing expertise, uitnodigingen, et cetera.
- Zorg zelf te allen tijde voor adequate verzekeringen zoals een reisverzekering, annuleringsverzekering, bedrijfsaansprakelijkheid en/of WA verzekering. Check dit bij uw eigen assurantie kantoor of kijk bijvoorbeeld eens bij bijvoorbeeld KLAP verzekeringen.
- Op al onze diensten en opdrachten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Een exemplaar kunt u op onze website downloaden en zal u op uw eerste verzoek kosteloos worden toegezonden. Een aantal specifieke voorwaarden met betrekking tot een reservering staat hieronder omschrijven:
Opties en reserveringen
U kunt per telefoon of e-mail opties voor 1 week bij ons aanvragen en ook reserveringen bij ons plaatsen. Een reservering per telefoon of per e-mail beschouwen wij als een formele overeenkomst en bevestigen wij u ook te allen tijde per e-mail. De overeenkomst is dan bindend.
Na de reservering, aantal personen en annulering
Bij de reservering bevestigt u het aantal te verwachte deelnemers en gasten. Wij snappen dat het werkelijk aantal personen op de dag van het evenement anders kan zijn. In verband met de reservatie van ons personeel, materialen, huur van materialen/diensten en horeca of catering en dergelijk, hanteren wij de volgende voorwaarden:
- Indien u onverhoopt de gehele reservering na opdracht wenst te annuleren dan kan dat (zonder motivatie) tegen annuleringskosten conform onze algemene voorwaarden artikel 9. Sluit hiervoor eventueel een eigen (allrisk) annuleringsverzekering voor af. U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
- Indien u een deel van de reservering (aantal deelnemers en/of gasten) wenst te annuleren dan kunt u tot 14 dagen voor aanvang van het arrangement maximaal 10% van het aantal deelnemers/gasten dat bij de reservering bevestigd is, kosteloos annuleren. Annulering in aantal deelnemers/gasten van meer dan 10% en/of tussen 14 dagen en de dag van het arrangement is niet mogelijk en/of verrekenbaar. No show wordt doorbelast.
- Indien u het aantal personen wenst te verhogen, dient u dit te allen tijde spoedig door te geven. Meestal is dit nog wel te verzorgen, op sommige piek dagen is er echter geen garantie dat het nog mogelijk is (denk aan extra materialen, voertuigen, personeel en horeca zitplaatsen).
Specifieke aanvullende bepalingen aangaande bestellingen van Tickets in onze webshop en de uitvoering hiervan
- Indien u één of meerdere ticket(s) of cadeaubon(nen) bestelt in onze webshop, is de overeenkomst definitief. Koop op afstand (artikel 3.9) is niet van toepassing in onze branche (wettelijk vastgelegd).
- Na betaling per iDEAL ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging en daarna binnen 24 werkuren uw ticket(s) of cadeaubon(nen) inclusief de laatste instructies. Wij verstrekken tickets en cadeaubonnen op dit moment alleen op maandag t/m vrijdag tussen 09.00-17.00 uur. Mocht u in het weekend iets doen, bestel dan uiterlijk donderdagavond.
- Bestelling van verschillende (meerdere) tochten bestelt u in onze webshop apart per regio (wandel, fiets of auto). Als u kindervragen apart wilt van de volwassenen vragen, bestelt u deze ook apart of meldt u dit duidelijk en separaat in de Ordernotitie (bij het afrekenen). Ook indien u voertaal Engels wilt, meldt u dit duidelijk en separaat in de Ordernotitie (bij het afrekenen). Uw winkelwagen kan dan oplopen naar meerdere soorten tickets. Optioneel bestelt u een groepsboeking per e-mail, hier kunt u desgewenst ook op factuur basis bestellen tegen extra administratiekosten.
- Uw ticket met daarop een unieke QR code is eenmalig te gebruiken en deze dient na afschaf binnen 4 maanden geactiveerd te worden. Indien u te laat bent, geldt helaas geen restitutie van uw ticket en is de tocht ook niet meer te doen. U kunt eventueel ook een cadeaubon kopen die na betaling onbeperkt geldig is. Op het moment dat u uw cadeaubon in onze webshop verzilverd, krijgt u een ticket (binnen 24 uur) en deze is dan wederom 4 maanden geldig.
- Bij uw ticket vindt u een unieke QR code welke geactiveerd wordt op de MooveGO App. Deze App werkt alleen op smartphones met Android 9 en hoger of iPhone smartpones met iOS 12 en hoger. Op het moment dat u deze QR code activeert, start uw spel en heeft een maximale tijdsduur van 72 uur (4320 minuten). Deze tijd loopt af en is zichtbaar in de App. Deze tijd is onomkeerbaar, als deze verstreken is eindigt uw spel automatisch.
- Rijden, fietsen of lopen van een Tocht of het uitvoeren van een online game is voor eigen rekening, kosten en risico. Houd de verkeersregels in acht, laat anderen in de auto navigeren, gebruik eventueel een fietsstuurbeugel voor uw GSM, houdt u aan de snelheid, stop daar waar het kan. Organisator kan nimmer aansprakelijk gesteld worden voor (gevolg)schade. De maatregelen van het RIVM (Rijksoverheid) aangaande COVID-19 zijn van toepassing, volg deze te allen tijde op. Het is uw eigen verantwoording.
- Verder gelden onze algemene voorwaarden op alle overeenkomsten. Mochten clausules conflicteren met bovenstaande 6 punten, prevaleren de bovenstaande 6 punten.
Betalingsvoorwaarden
- U betaalt standaard bij ons per factuur in PDF via e-mail.
- Tickets kunt u echter ook in onze webshop kopen, betaling is enkel via iDEAL.
- Optioneel kunt u tegen een toeslag van 3% ook met 1) creditcard betalen en faciliteren wij via Mollie.com Of 2) verzorgen wij voor corporate bedrijven via SAP Ariba bestellingen en betalingen. En tot slot 3) in het kader van een eventuele pakketreis wordt de betaling verzorgd en gewaarborgd via STO Garant.
- Wij sturen u bij opdracht onze aanbetaling factuur toe ter grootte van het opgegeven aantal personen bij uw reservering, minus 10%.
- Afhankelijk van het definitief aantal personen (2 weken vooraf bekend) volgt mogelijk nog een slot factuur voor een aantal personen en eventueel meerprijzen als genuttigde drankjes, hapjes en extra afgenomen services. De drankjes worden ter plaatse door u aan de bar afgerekend (tenzij afgekocht) of worden op uw verzoek geturfd en na afloop gefactureerd. Wenst u een factuur via ons, dan is dit in overleg mogelijk tegen eenmalige administratiekosten ad €20.
- De betalingstermijn is standaard 14 dagen na factuurdatum. In geval de reservering minder dan 14 dagen voor aanvang evenement tot stand is gekomen, is de (aan)betaling te allen tijde minimaal 3 werkdagen vooraf.
Wij verzekeren u dat uw eventuele opdracht met de meeste zorg zal worden uitgevoerd, zie ook onder! Mocht u verder vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer +31402524656 of ons een e-mail sturen. Wij zien alvast uit naar uw komst!
Tien redenen om een bedrijfsuitje, teamuitje of teambuilding activiteit bij Relactive Events te boeken:
- Ervaren: wij zijn sinds 2010 in de Nederlandse en internationale evenementen markt actief. Relactive Events is begonnen met het organiseren van bedrijfsuitjes en personeelsfeesten in Eindhoven en heeft zijn activiteiten inmiddels uitgebreid naar vele andere steden in Nederland. Wij zijn in de winter bijvoorbeeld op ruim 15 ijsbanen en sneeuwbanen te vinden en in de zomer in vele badplaatsen en recreatiegebieden in het land.
- Breed aanbod: wij hebben een uniek en onderscheidend aanbod, voor elk budget, seizoen en doelgroep. Of het nu om 5, 50 of meer dan 500 gasten gaat, wij organiseren uw event. Zie bijvoorbeeld onze winteruitjes Fun Curling en ijsspelen, onze tochten door de stad of ons teamuitje Ken je Collega waarin training van uw personeel gecombineerd wordt met fun activiteiten.
- Maatwerk: wij streven naar een optimale invulling van uw event en geven een passend advies bij uw budget en wensen. Wij hebben korte activiteiten van een uur tot activiteiten die meerdere dagen in beslag nemen. Ook bieden wij adviezen aangaande locaties, transport, vergader- en/of cateringwensen. Ook denken wij mee in het kader van de WKR, verzekeringen, annuleringen en alles wat bij een event komt kijken.
- Slecht weer garantie: bij ons heeft u slecht-weer-garantie. Boekt u een buitenactiviteit en zijn de voorspellingen slecht? In overleg bieden wij u een vervangende binnenactiviteit, zodat uw event niet letterlijk in het water valt.
- Full service: wij hebben veel producten in eigen huis en organiseren en voeren uw event van A tot Z uit. Ons kantoor, personeel, gidsen, trainers en instructeurs staan 24/7 voor u klaar en we werken samen met betrouwbare en uitstekende partners.
- Betrouwbaar en veilig: al vele bedrijven en groepen zijn u voorgegaan, zoals u kunt zien aan de vele referenties hierboven. Bij onze activiteiten staat veiligheid centraal: ons personeel wordt jaarlijks intern opgeleid en is in het bezit van een BHV/EHBO diploma. Al onze reisgelden in het kader van de wet pakketreizen worden gewaarborgd via STO Garant.
- Transparant: Wij bieden onze producten en faciliteiten aan tegen transparante prijzen. U krijgt een offerte op maat en u kunt kiezen voor één aanspreekpunt en één factuuradres.
- Duurzaam en sociaal: wij hebben ook aanbod onder ons groene label Duurzaam Bedrijfsuitje, voorzien van een duurzaam keurmerk. Wij zijn een erkend leerbedrijf en MVO Nederland partner. Jaarlijks steunen wij diverse goede doelen zoals Alpe d’Huzes, KWF, Natuur Monumenten, Kankerbestrijding en het WNF.
- Vernieuwend: we blijven ons aanbod aan teambuilding, bedrijfsuitjes, teamuitjes en personeelsfeesten continu vernieuwen.
- International: And of course we will help you in English. We know how to provide the best experience and our guides are the best in the event business. Check also Meetings Incentives Eindhoven
.
Copyright 2010-2024 © Relactive Events, merk van QMandS B.V.