Jubileumfeest
Om een jubileum goed en gepast te vieren hebben wij verschillende mogelijkheden. U gaat naar een externe locatie, of wij komen naar uw bedrijf toe.
Jubileumfeest op maat
Afgelopen jaren hebben we veel ervaring opgedaan voor het verzorgen van een uniek jubileum feest in Eindhoven. Door de intreding van de WKR is een jubileumfeest op uw eigen locatie ook een zeer interessante fiscale optie geworden. Wij verzorgen de workshop(s), entertainment, DJ, catering, hosts en eventueel een gepast thema. Neem contact met ons op voor de vele mogelijkheden die er zijn!
Een greep uit onze mogelijkheden aangaande thema feesten
- Holland Feest
- Après ski / October Fest
- Casino Feest
- Halloween Feest
- Kerst Feest
- 80’s / 90’s Feest
- Gemaskerd balfeest
- Zon, zee, strand feest
- Foodtruck Zomer Feest
- Et cetera
Geen zin in een thema feest, maar wel in voor een gezellig ongedwongen jubileum feest? Wij toveren een ruimte om naar een gezellige feest locatie, met DJ of band. We verzorgen desgewenst voor de welkomst banner, ballonnen, versiering en dergelijk in uw bedrijfslogo.
Voorbeeld programma
18.00 uur Inloop gasten, garderobe en welkom drankje gereed
– optioneel act erbij
19.00 uur Opening feestavond
– buffet, barbecue, walking diner, 3 gangen et cetera
– achtergrond muziek
20.30 uur Uitserveren desserts, aansluitend
– wellicht speech directie
– wellicht een activiteit als een quiz of competitie beerpong, tafelvoetbal, jenga, pingpong e.a.
– Karaoke
21.00 uur DJ of Band start
– hapjes tussendoor, eventueel Oester service of ander bijzonder hapje
– act wellicht (denk aan Goochelaar, Black Jack Fun Ladies)
– optie Photobo0th of Greenscreen, of film/fotograaf
– eventueel aparte cocktailbar, gin tonic bar, rum bar ed.
01.00 uur Einde
Prijsindicaties jubileum feest Eindhoven
Een ‘basis’ jubileum feest met geluid, AV middelen, DJ, standaard drankjes (gedurende 5 uur) en hapjes en locatiehuur kost vanaf circa €60 tot €70 exclusief btw per persoon. Maar bedenk dan wel dat de locatie verwacht dat je met bijvoorbeeld minimaal 100 personen of meer komt. Dit basis budget kan dan verder uitgebreid worden met allerlei opties (zie boven het voorbeeld programma en thema’s). Voordat jullie dus overwegen om een jubileum feest te organiseren inventariseer dan eerst;
- Het budget per persoon, of het totaal maximum budget en is dit dan inclusief of exclusief btw
- Aantal te verwachten personen, waarbij een bandbreedte van 10 a 15% reëel is
Aan de hand van deze twee punten, kunnen we verder inventariseren. Bijvoorbeeld;
- Afhankelijk van het budget, starten met diner of wellicht starten vanaf 20.00 uur (zodat collega’s thuis eten). En drank afkoop standaard of uitgebreid met mix drankjes, speciale bieren en dergelijk. Of i.v.m. het budget wellicht een maximaal aantal drankmunten per persoon verstrekken.
- Een locatie in de buurt, vlak bij een station (dus makkelijk bereikbaar), of juist in een buitengebied of hele andere stad. En worden collega’s dan verwacht met eigen vervoer te komen of wordt een touringcar geregeld. En/of wordt er een overnachting erbij aangeboden? Wij hebben een aantal mooie bedrijfsfeest locaties die hotelkamers erbij hebben. Houdt ook nog rekening met eventueel parkeerkosten.
- Band of DJ, uitbreiding opties en activiteiten.
- Aankleding locatie, thema feest. Beamer present et cetera.
- Locatiehuur; sommige locaties bij een minimale drank/eten omzetgarantie, berekenen geen extra kosten. Andere locaties vragen nog ruimtehuur, personeelskosten, schoonmaakkosten, et cetera.
- Verzekering, veiligheid, host functie et cetera
TIP: ook voor incentive buitenland reizen bent u ook op het juiste adres. Wellicht wilt u uw jubileum feest bijzonder vieren in een Europese hoofdstad, of in een wintersport gebied?
TOP: En mocht e.e.a. nu te duur worden overweeg dan een jubileum feest kleinschalig met andere groepen, of anders op je eigen locatie. In het kader van de WKR is de laatste optie wellicht interessant! Zie ook; http://www.werkkostenregeling-wkr.nl/personeelsfeest-werkkostenregeling/
Offerte aanvragen
Copyright 2010-2025 © Relactive Events, merk van QMandS B.V.